Работни места

Работни места

2025 г.

WorkIn Stara Zagora наближава!
02.04.2025 г. 

Събитието е прекрасна възможност да се запознаете с водещи работодатели от цяла България и да намерите вашето място за професионална реализация!Регистрирайте се НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО ТУК

Goodwill търси офис миниджър в София
28.03.2025 г. 

Кои сме ние?

Създадена през 2010 г., Goodwill Consulting Ltd. е ключов участник в международната консултантска група Goodwill Consulting, която оперира в Централна Европа (Унгария, Румъния, България и Хърватия). Специализирана е в европейско финансиране, донорски програми и грантови схеми. Българският филиал разполага с три офиса в страната: София, Варна и Стара Загора. Той е признат със своята експертност, професионализъм и сплотен екип, създавайки силно име в бранша. През последните 15 години играем ключова роля в подпомагането на стартъпи, иновативни компании, малки и средни предприятия, както и големи корпорации в България. Нашият успех се дължи на екип от квалифицирани бизнес консултанти с обширен опит в подготовката и изпълнението на проекти.

За централния офис на дружеството в София търсим да назначим Офис мениджър.

Основни задължения:

• Осъществява комуникация по телефон и електронна поща;
• Регистрира входяща и изходяща писмена кореспонденция;
• Систематизира и предава получените документи към съответните отдели;
• Координира документооборота между офисите в страната;
• Изготвя писма и друга кореспонденция;
• Въвежда информация в досиетата на клиентите в СРМ системата на дружеството;
• Поддържа списък с необходимите офис консумативи и се грижи за своевременното им осигуряване (копирна хартия, тонер, вода, кафе и др.)
• При необходимост подпомага процеса по издаване на фактури.

Основни изисквания:

• Завършено средно и/или висше образование;
• Високо ниво на езикова култура;
• Високо ниво на компютърна грамотност (MS Office);
• Умения за приоритизиране на поставените задачи и ефективно управление на времето;
• Във връзка с изисквания по проект за заетост от Гудуил Консултинг, кандидатът следва да няма навършени 30 години до края на 2025 година, да не е учащ и да е вписан в трудовата борса към Агенция по заетостта от поне 4 седмици или да има възможност да го направи в най-кратък срок за същия период от време. Предлагаме обучение и възможност за дългосрочно кариерно развитие в утвърдена консултантска компания със сплотен екип в страната и офиса ни в София.

Какво предлагаме

• Възможност за сигурни доходи, формирани от работна заплата;
• Работа във високо квалифициран екип;
• Коректно и справедливо отношение към служителите;
• Възможност за започване на работа веднага.

Предимства

• Ползване на английски език на работно ниво;

  • Свидетелството за управление на МПС за категория “В”

Ако предложението ни представлява интерес за Вас, моля, изпратете Ваша автобиография с актуална снимка. Може да изпратите и друга информация, която би ни била полезна, за да предпочетем Вас:

office@gwconsulting.bg

Всички автобиографии ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

Goodwill търси мениджър европейски програми - София, Стара Загора и Варна
28.03.2025 г. 

Мениджър проекти Европейски програми в град София, Стара Загора и Варна.
GoodWill Consulting е водеща консултантска компания в областта на генерирането, изготвянето, управлението на проекти, финансирани от програмите на ЕС и други програми за финансиране в България и други донорски програми. Вече над 20 години специалистите на Гудуил Консултинг ЕООД са предпочитани партньори, избирани от бизнес средите и земеделските стопани в Унгария, Румъния, България и Хърватия.
С над 17 офиса в региона, три от които в България (София, Варна и Стара Загора) дружеството е съдействало за усвояване на над 240 млн. евро субсидии, печелейки проектите на своите клиенти – юридически лица от различни сфери на икономиката, земеделски производители, организации с нестопанска цел, учебни заведения, държавни учреждения и общини в България.
От близо 15 години сме сред водещите консултантски фирми в България, които спазват етичните и професионални принципи към своите служители, клиенти и партньори.

Във връзка с изисквания по проект за заетост от Гудуил Консултинг, кандидатът следва да няма навършени 30 години до края на 2025 година, да не е учащ и да е вписан в трудовата борса към Агенция по заетостта от поне 4 седмици или да има възможност да го направи в най-кратък срок за същия период от време. Предлагаме обучение и възможност за дългосрочно кариерно развитие в утвърдена консултантска компания със сплотен екип в страната и офиса ни в София, Стара Загора и Варна.

Основни изисквания:
• Висше образование (с предимство са: икономика/финанси/право/европеистика/бизнес и стопански специалности) – завършено;
• Интерес към работа с документи в областта на Оперативните програми и фондовото финансиране;
• Желание за учене и развитие в областта на консултантския бизнес;
• Проактивност и гъвкавост при работата в динамична среда;
• Умение за самостоятелно организиране и изпълнение на задачи и едновременно с това способност за работа в екип.

Допълнителни изисквания:
• Комуникативност и умение за представяне на програмите пред клиентите на дружеството;
• Отлична компютърна грамотност.

Предимства:
• Познания и опит в изготвяне и управление на проекти по Оперативните програми;
• Познания и/или опит в сферата на земеделието, селското стопанство, био производството или подобни сфери;
• Познания и/или опит в сферата на научните и технически изследвания и развойна дейност;
• Свободно ползване на английски език на работно ниво.

  • Свидетелството за управление на МПС за категория “В”

    Допълнителна информация за естеството на работата:
    • Генериране на проектни предложения и цялостна консултация за възможностите, предлагани от различните оперативни програми;
    • Организиране и провеждане на срещи с клиенти на фирмата със съдействието на опитен проектен мениджър;
    • Следпроектно обслужване (управление) на одобрените за финансиране проекти.
    Предлагаме:
    Шестмесечен изпитателен срок с интензивно обучение от експерти с дългогодишен опит по-програмите
    • Възможност за доходи на месечна база, формирани от работна заплата + бонуси формирани от интензивността на работа с клиенти и проекти.
    • Възможност за развитие в единствената в България международна компания в сферата на Европрограмите;
    • Обучение за изготвяне и управление на проекти;
    • Работа във висококвалифициран екип;
    • Служебен мобилен телефон и преносим компютър. Оборотен служебен автомобил.

    Ако имате желание да се учите и трудите, за да станете професионалист в областта на международните програми за инвестиции и финансиране, моля, изпратете Ваша автобиография с актуална снимка, както и всяка друга информация, с която ще ни спечелите, за да изберем точно Вас на ел. адрес:

office@gwconsulting.bg

Всички автобиографии ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

На интервю ще бъдат поканени само кандидатите, които са отговорили на нашите изисквания.

Очакваме Ви!

SiteGround набират студенти за преводи от английски на френски за почасова работа
28.03.2025 г. 

Part-time Translator /English to French/

About The Company
SiteGround is a leading international web hosting provider with a rapidly growing customer base from all over the world. Founded in 2004 in Bulgaria, today, we are one of the leading web hosting providers worldwide.
We have over 600 employees working in our offices in Sofia, Plovdiv and Stara Zagora in Bulgaria and Madrid, Spain, or remotely. We currently host over 2 Million domain names and partner with the most popular open-source software powering the web today, such as WordPress, Drupal, and more.
Our Mission
We believe in giving a damn. Treating people right is fundamental to how we work. We treat our customers as we’d want to be treated, we treat each other like family, and we treat ourselves to a good day’s rest or a fun get-together every once in a while.
Our goals have always been the same: Have fun, do exceptional work, build the best product and services in the business, innovate, pay attention to the details, treat people right, have a positive impact on the world around us, give back, and keep learning.
Your role
We are looking for a Translator to join our team at SiteGround to translate our content from English to French. As a key contributor, you will be responsible for comprehending the context of the given material and ensuring accurate and culturally relevant translations for our French-speaking markets. Your primary objective will be to deliver high-quality translated content that aligns with our internal requirements and enables us to effectively engage a broader audience. If you possess strong linguistic abilities and a passion for language, we encourage you to become a member of the team as we strive to bridge communication gaps and foster multilingual understanding.

YOUR RESPONSIBILITIES:

● Translate web pages, blog posts, Knowledge Base articles, online presentations, and other marketing and technical content;
● Convert audio recordings in English to text in French, and vice versa, and prepare subtitles for videos, podcasts, and others;
● Conduct research to stay updated on industry-specific trends and terminology and accurately translate technical terms and documents as needed;
● Ensure translated content conveys original meaning, format, and tone;
● Proofread already translated texts for grammar, spelling and punctuation accuracy to ensure completeness and fluency;
● Conduct thorough quality assurance checks on translated content and edit it before publication to ensure consistency;
● Manage multiple projects and deadlines while maintaining high-quality work;
● Maintain confidentiality and protect the integrity of sensitive information.

OUR EXPECTATIONS:

● Fluency in English and French;
● Excellent translation skills with the ability to adapt to different styles and tones to suit various groups and audiences;
● Ability to commit and strictly follow deadlines as they are crucial for all projects;
● Strong attention to detail;
● Strong advantage: Pursuing a Bachelor’s degree in a relevant field, such as Translation, Linguistics, Language Studies, Marketing, Mass Communication, etc..

WHAT WE OFFER:

● Part-time work with flexible working hours during the week;
● Competitive salary with an annual bonus;
● Premium Health Insurance plan;
● Аdditional trainings to upskill your job competencies;
● Multisport or Coolfit card;
● Additional days off for long service and volunteering.

If this sounds like something you’d be interested in, we’d love to hear from you!
Please note: only shortlisted candidates will be contacted for further steps.

НЕ ПРОПУСКАЙТЕ ДЕНЯТ НА ОТВОРЕНИ ВРАТИ НА РЕГИОКОМ БЪЛГАРИЯ В СТАРА ЗАГОРА, С ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА РАБОТА, НА 26 МАРТ 2025 Г. 17.30 ЧАСА (ОФИСА В СТАРА ЗАГОРА)
20.03.2025 г. 

Региоком е немска фирма с дългогодишни традиции в обслужването на немски клиенти по имейл и телефон в сферата на енергетиката и телекомуникациите.

Работата е подходяща за студенти, като има възможност за гъвкаво работно време, съобразено с графика в университета, както и смени на 4 или 6 часа.

Regiocom има над 6000 служители на повече 25 локации в Германия, Австрия, България, Турция и е един от водещите доставчици на услуги в Европа в сферата на Customer Service, BPO и IT.

Основната дейност на Regiocom е свързана с професионалното обслужване на клиенти за водещи концерни в телекомуникационния, енергийния и транспортния сектор.

Компанията разполага и с ИТ-екипи и е доверен партньор на различни контрагенти за разработване на софтуерни продукти и системи. Повече от 250 ИТ-специалисти от Германия и България използват най-модерни технологии при разработването на проекти за големи компании в различни сектори на икономиката.

Региоком България е важна част от успешната история на компанията още от своето създаване през 2006г. Над 1600 служители в София, Варна, Велико Търново, Русе, Бургас, Стара Загора, Добрич и Пловдив обслужват немски и австрийски клиенти в сферата на енергетиката, телекомуникациите, транспорта и търговията. Отново за тях нашите IT специалисти разработват и поддържат надеждни софтуерни системи. 

Придобивки

много добро възнаграждение и месечни премии за качество на работата;

гъвкаво работно време на 8, 6 или 4 часа по желание;

атрактивни работни условия в приятна обстановка, удобна локация;

24 до 26 дни платен годишен отпуск;

Месечни ваучери за храна;

допълнителна премия за хоум офис;

допълнително частно здравно осигуряване;

специални Regiocom събития и тиймбилдинги;

отстъпки при различни партньори;

отстъпка от годишния абонамент на ucha.se

транспортна премия, ако живееш на повече от 10 км извън града;

възможност за хоум офис след успешно въвеждане в работата.

Отличия

2025 г. отличие в категорията 100 за най-добър работодател в България от Career Show Awards

2023 г. бронзово отличие в категорията между работа и личен жив от Career Show Awards

2022 г. сребърно отличие в категория Стратегия за онбординг от Career Show Awards

2021 г. специална награда Employer Branding Exellence от Employer Branding Awards

2021 г. второ място в категориятa Иновации в развитието на таланти от Employer Branding Awards

2021 г. бронзово отличие в категорията Стратегия за управление на таланти от Career Show Awards

2020 г. сребърно отличие в категорията Вдъхновяваща работна атмосфера от Career Show Awards

ЛЕКАР В КЛИНИКА ПО НЕРВНИ БОЛЕСТИ В УНИ ХОСПИТАЛ, ПАНАГЮРИЩЕ
11.03.2025 г. 

Подходяща за:  Лекари със специалност Неврология, новозавършили лекари без специалност, желаещи да специализират в отделение по Неврология.

Ние предлагаме:

  • Отлични условия на работа;
  • Възможност за професионално развитие и усъвършенстване;
  • Конкурентно заплащане;
  • Покрити транспортни разходи от и до работното място;
  • Ежемесечни социални придобивки (ваучери) в размер на 200 лева;
  • Допълнително материално стимулиране и други бонуси;
  • Възможност за настаняване в жилище на болницата на преференциално ниска цена или поемане на част от разходите за квартира;
  • Работа в мотивиран и динамичен екип.

Изисквания:

  • Да притежава необходимата образователно-квалификационна степен;
  • Комуникационни умения;
  • Работа в екип;
  • Да не са осъждани за престъпление от общ характер.

Необходими документи за кандидатстване: 1. Молба; 2. Професионална автобиография; 3. Копие от диплома за завършено образование; 4. Копия на други документи за допълнителна квалификация.

Присъединявайки се към нашата болница, вие ставате част от екип, в който всеки от нас дава всичко от себе си, в името на това да предоставим най-добрите грижи на нашите пациенти и да изпълним мисията на нашия медицински комплекс.

За допълнителна информация: 0357/88 531, Eксперт „Човешки ресурси“

МБАЛ „Уни Хоспитал“ ООД Ви информира, че част от доброволно предоставените по настоящата обява данни са лични и попадат под специален режим на защита по смисъла на Регламент 2016/679 и Закона за защита на личните данни.

Предоставените лични данни ще бъдат обработвани за постигане на законово позволени цели, свързани с настоящата обява, както и за реализиране на законните интереси на администратора на личните данни.  МБАЛ „Уни Хоспитал“ ООД АД обработва, съхранява и използва доброволно предоставените лични данни в рамките на законово уредените срокове, като гарантира тяхната сигурност и опазване в тайна.

Информираме Ви, че МБАЛ „Уни Хоспитал“ ООД предоставя личните данни на държавни органи и институции, или трети лица, когато има такова задължение по силата на закон, или е необходимо за реализиране на Вашите права и законни интереси като участник в подбор и за евентуалното, бъдещо учредяване на трудово правоотношение.

При спазване на вътрешните правила на „МБАЛ „Уни Хоспитал“ ООД имате право на достъп и право на коригиране на Вашите лични данни, право да бъдете заличен, както и имате право да възразите срещу обработването, предоставянето и разкриването на Вашите лични данни за различни от тук посочените цели.

Кандидатствай тук:

ФИРМА ЕНОЛА ФАРМ ЕООД ТЪРСИ ДВАМА ВЕТЕРИНАРНИ ЛЕКАРИ И ЕДИН ЗООИНЖЕНЕР ЗА СВОЯ ЕКИП
04.03.2025 г. 

Фирма Енола Фарм ЕООД е част от най-голямата фирма занимаваща се със селско стопанство.  В нашите структури работят над 500 човека.  Свинекомплексът се намира до град Търговище и включва две ферми в едната има 750 свине-майки със 7 000 подрастващи прасета, а в другата 6 000 прасета за угояване.

Като най-голямата фирма ние оперираме на българския и международен пазар.

За своите производствени нужди, компанията търси мотивирани и отговорени специалист за три позиции две за ветеринарен лекар и една за зооинженер:

ВЕТЕРИНАРЕН ЛЕКАР

– Наблюдава животните и следи за проявата на клиника на заболявания;

– Назначава и прилага адекватно лечение на животните чрез медикаменти и оперативно;

– Извършва манипулации – инжектиране, кастрация, вземане на кръв, акушерска помощ и др.

– Изготвя вътрешен отчет за нуждите на ръководството;

ЗООИНЖЕНЕР

– Следи храненето и микроклимата във помещенията;

– Изготвя графика за движение на животните;

– Изготвя отчет за нуждите на ръководството;

Изисквания към кандидатите:

– Висше образование – специалност Зооинженерство;

– Желание за работа;

– Коректност, отговорност, лоялност;

Компанията предлага:

– Мотивиращо възнаграждение;

– Допълнителен социален пакет;

– Осигурен обяд на работното място;

– Възможност за развитие.

Ако считате, че отговаряте на нашите изисквания и за Вас можете да

 изпратите документи на електронна поща documents@enola.bg

– Автобиография.

– Актуална снимка.

За въпроси по обявата – моб. 0889334994

Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.

КИНГС ВАЛЕЙ МЕДИКЪЛ И СПА ХОТЕЛ ТЪРСИ ЗА ЕКИПА СИ ПОДХОДЯЩИ КАНДИДАТИ ЗА ПОЗИЦИЯ ТЕРАПЕВТ /МАСАЖИСТ / РЕХАБИЛИТАТОР
04.03.2025 г. 

KINGS’ VALLEY MEDICAL & SPA Център, част от едноименния хотел, разположен в гр. Казанлък, е 5-звездното царство на спокойствието, релакса и медицинското възстановяване, вдъхновен от философията за баланс между физическо, ментално и душевно здраве и терапевтичната и лечебна сила на минералната вода от местността Казанлъшки минерални бани.

Чрез тях и благодарение на даденостите на аква и термалната зони на центъра и последното поколение медицинска апаратура от най-висок клас, KINGS’ VALLEY MEDICAL & SPA Център е предпочитаното и разпознаваемо място за грижа и възстановяване в Долината на розите и в цялата страна.

Търсим за екипа ни подходящи кандидати за свободната ни позиция

ТЕРАПЕВТ / МАСАЖИСТ / РЕХАБИЛИТАТОР.

ЗА ДА СЕ ЧУВСТВАТЕ ДОБРЕ ПРИ НАС, НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:

* Атрактивно възнаграждение

* Ваучери за храна

* Социален пакет с разнообразие от придобивки (допълнително здравно

осигуряване, мотивационна политика с различни отстъпки и преференциални

условия)

* Работа в сплотен и компетентен екип

* Положителна атмосфера за работа

* Осигуровки върху пълната заплата

* Коректно, сигурно и редовно плащане

* Трудов договор с Кингс Валей ЕООД, с възможност за работа на пълен работен ден (8 часа) или непълен работен ден (4 часа)

* Възможности за личностна изява и професионално надграждане

* Разнообразна храна по време на работа + униформа

* Осигурен транспорт/транспортни разходи за кандидати от района

* Възможност да бъдете част от екипа на един от най-добрите СПА и медицински центрове в България

Ако припознавате в нас средата Вашата среда за работа, ще се

радваме да получим Вашето актуално CV или да се свържете с

нас на тел. 0887500488, е поща  r.yoncheva@kingsvalleyhotel.bg

Повече за нас можете да видите на: www.kingsvalleyhotel.bg

НА ВНИМАНИЕТО НА ЗООИНЖЕНЕРИ, ВЕТЕРИНАРНИ ЛЕКАРИ И АГРОНОМИ АТРАКТИВНА ПОЗИЦИЯ МЕНИДЖЪР ПРОДАЖБИ ЗА СПЕЦИАЛИСТИ С ПОДГОТОВКА ПО ХРАНЕНЕ НА СЕЛСКОСТАПАНСКИТЕ ЖИВОТНИ
11.02.2025 г. 

Sales Manager of raw materials for Feed

Astron Chemicals is one of the leading distributors of raw materials. Astron offers you value-added raw materials and services to industries in 3 countries: Greece, Romania and Bulgaria. We have long experience in raw materials distribution and we invest on products and services.

Our extensive customers base and long relationships with leading principals, certify our competence and prove our market leading position.

Job description:

  • Develop and execute sales and marketing activities to manufacturers in the Feed sector
  • Meet monthly and annual targets
  • Analyze the market, identifying new business opportunities
  • Increase sales activities through identifying potential customers and monitor the existing customers
  • Build long-term partnerships with customers and suppliers
  • Provide full technical support to customers

Requirements:

  • Animal Science, Veterinary Medicine or Agronomy academic background
  • Good knowledge of animal nutrition diets
  • Working experience in sales of chemicals and raw materials
  • Good command of English, and PC literacy (CRM, MS Office)
  • High achiever, able to identify customer needs and translate them into business opportunities
  • Entrepreneurial spirit, passionate about achieving goals/targets
  • Self-motivated, with advanced communication and negotiation skills
  • Driving license & open to travel over the region.

We offer:

  • Friendly and dynamic team.
  • Open and positive corporate culture to bring your creative ideas, to take responsibilities and to be rewarded for your achievements.
  • Trainings and excellent learning and development opportunities.
  • Corporate tools for the effectiveness of the role (car, laptop, mobile).
  • Competitive remuneration package related to experience & potential, and performance related bonus.

Would you like to be part of our dynamic team?

All applications will be treated as confidential

Веселин Трифонов – 0887866445

v.trifonov@astronchemicals.bg 

ИЛ ФЕБА ЛАБ ПРИ „ЕФ ЕНД БИ АНАЛИЗИ“ АД ТЪРСИ ВЕТЕРИНАРЕН ЛЕКАР ЗА СВОЯ ЕКИП
06.02.2025 г. 

Сектор: Ветеринарно-санитарна лаборатория

Длъжност: Експерт

  1. Основна цел на длъжността:

Организира и контролира всеки етап от подготовката и провеждането на

изпитвания на храни, фуражи, води, алкохол и козметика, удостоверявайки

правилното прилагане на изискванията на стандартизирани и/или утвърдени

методи за работа и изпитване в лабораторията или други документи,

предоставени от клиенти, в съответствие с указанията на Управител

Ветеринарно-санитарна лаборатория по график.

  1. Област на дейност:

Организационно-контролна дейност при изпитвания на хранителни суровини

и продукти, напитки и води. Познава и прилага методите, отнасящи се до

анализираните проби, и провежда обучения.

III. Изисквания за заемане на длъжността

Образование: висше образование със степен магистър – ветеринарна

медицина

Професионална област: ветеринарна медицина

Допълнителна квалификация /обучение/: компютърна грамотност, поне 1

чужд език, физически и психически здрав.

  1. Преки задължения:
  2. Ежедневно организира приоритетността на дейностите в сектора, контролира

изпълнението на всеки етап, като го удостоверява чрез съответни записи,

предприема действия за предотвратяване на отклонения в работата,

гарантира обезпечеността на дейността с нужните материали и реактиви.

  1. Познава и прилага самостоятелно действащите стандарти и нормативни

документи, отнасящи се до изпитвания за безопасност на храни от

животински и растителен произход, фуражи, води, козметика.

  1. Извършва анализи в съответствие с утвърдени международни и национални

стандартизирани методи, методи, публикувани от уважавани организации,

които са верифицирани и валидирани в лабораторията, под ръководството на

УС и РЛ. Отчита резултати от изпитванията в сектора прецизно и точно.

  1. Необходими допълнителни компетентности (аналитични способности,

ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност,

професионална компетентност)

 Аналитична компетентност – умение за идентификация на спецификата на

пробите за изпитване, правилната им подготовка и разграничаване и

правилно идентифициране на микроорганизмите.

 Комуникативна компетентност – умение за изслушване на другите и

използване на подходящи стилове на комуникация.

 Ориентация към резултати – умение за организиране на работата; проявяване

на инициативност и решителност за справяне с възникнали проблеми и

трудности.

Адресът на лабораторията е в гр. София, кв. Бояна, ул. Герганица №7.

тел. за контакт: 0896670945, Мария Игнатова – Ръководител лаборатория.

мейл: febalab@gmail.com

ЛАБОРАТОРИИ СИНЕВО В СТАРА ЗАГОРА ПРЕДЛАГАТ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАБОТА
28.01.2025 г. 

ПРИОРИТЕТНО СЕ ТЪРСИ АКУШЕРКА

Лабораториите Synevo са част от семействотo на Medicover – водещ международен доставчик на здравни и диагностични услуги. Medicover предоставя диагностични услуги в Германия, Полша, Румъния, Украйна, Грузия, Молдова, Сърбия и България.

Разширяваме дейността си в България и търсим да назначим на пълно работно време, мотивирани професионалисти в областта на здравните грижи за работа в пунктовете за пробонабиране в гр. Стара Загора.

Описание на длъжността:

∙ Извършва медицински манипулации – набиране проби на венозна и периферна кръв и други в съответствие с професионалната квалификация;

∙ Водене на медицинска документация;

∙ Проследяване и регистрация на лабораторни изследвания в ЛИС;

∙ Работа с парични средства / касово и безкасово плащане / след регистрация в ЛИС;

∙ Презентиране на продуктите и услугите на Synevo;

Изисквания към кандидатите:

∙ Диплома за Медицинска сестра/Фелдшер/Медицински лаборант/ Акушер(ка);

∙ Умения вземане на кръв;

∙ Компютърна грамотност;

∙ Умения за работа в екип;

∙ Опит в позитивната комуникацията с пациенти, емпатия и отговорно отношение към работата;

Компанията предлага:

∙ 7-часов работен ден до 14:30ч (без нощни дежурства и работа на смени).

∙ Постоянен трудов договор и въвеждащо обучение;

∙ Възможност за личностно и професионално развитие в професионална работна среда и приятелска атмосфера;

∙ Условия на труд в съвременна материална база;

∙ Конкурентно и ориентирано към резултатите възнаграждение;

∙ Допълнителни бонуси, свързани с работното представяне;

∙ Програма за отстъпки за близки на служителите;

∙ Ваучери за храна;

∙ Възможност за присъединяване към единствената международна верига лаборатории в България.

ЗА КОНТАКТ: д-р Кремена Борисова

+359889899190

✉️ kremena.borisova@synevo.bg

📍 Стара Загора, България

🌐 www.synevo.bg

🌐 www.medicover.com

ТЪРСИ СЕ ПОМОЩНИК-ФАРМАЦЕВТ ЗА АПТЕКА В СТАРА ЗАГОРА
28.01.2025 г. 

Основни отговорности:

  • Обслужване на клиента с висока степен на индивидуално отношение, отговаряйки на техните нужди и запитвания;
  • Работа с документи от НЗОК, касов апарат и пос терминал;
  • Познаване на предлаганите лекарства и продукти;
  • Участие в получаването на стока в аптеката и последващото им позициониране спрямо утвърдените изисквания;
  • Поддържане на чистота и ред на работното място, съобразено със здравните стандарти.

Компанията предлага:

  • Работа в модерна и приятна среда с мотивиран екип;
  • Отлично стартово възнаграждение и бонусна схема, обвързана с постигнатите резултати;
  • Пълни осигуровки;
  • Изрядни работодателски практики
  • Допълнително здравно осигуряване
  • Допълнителни обучения, подкрепящи професионалното развитие;
  • Стандартно работно време;
  • Висококачествено работно облекло;
  • Бонус „Препоръчай колега“;
  • Възможност за дългосрочно професионално развитие;
  • Възможност за ползване на корпоративни отстъпки при наши партньори;
  • Карта за спорт на преференциална цена.

Изисквания за заемане на позицията:

  • Завършено висше образование по специалност ,,Фармация‘‘ (Бакалавър или Магистър);
  • Добри комуникационни умения и способност за ефективно сътрудничество в екип;
  • Опита е предимство, но не е задължителен
  • Персонално отношение и професионално консултиране към всеки клиент.

Телефон за контакт: 0888 564 988

ДЕН НА ОТВОРЕНИ ВРАТИ НА РЕГИОКОМ БЪЛГАРИЯ В СТАРА ЗАГОРА С ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА РАБОТА - 29 ЯНУАРИ 2025 Г., 17.30 ЧАСА В СИТИ ЦЕНТЪР СТАРА ЗАГОРА
22.01.2025 г. 

ДЕН НА ОТВОРЕНИ ВРАТИ НА РЕГИОКОМ БЪЛГАРИЯ В СТАРА ЗАГОРА С ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА РАБОТА – 29 ЯНУАРИ 2025 Г., 17.30 ЧАСА В СИТИ ЦЕНТЪР СТАРА ЗАГОРА

АТРАКТИВНА ПОЗИЦИЯ МЕНИДЖЪР ПРОДАЖБИ ЗА СПЕЦИАЛИСТИ ПО ХРАНЕНЕ НА СЕЛСКОСТАПАНСКИТЕ ЖИВОТНИ
14.01.2025 г. 

Sales Manager of raw materials for Feed

Astron Chemicals is one of the leading distributors of raw materials. Astron offers you value-added raw materials and services to industries in 3 countries: Greece, Romania and Bulgaria. We have long experience in raw materials distribution and we invest on products and services.

Our extensive customers base and long relationships with leading principals, certify our competence and prove our market leading position.

Job description:

  • Develop and execute sales and marketing activities to manufacturers in the Feed sector
  • Meet monthly and annual targets
  • Analyze the market, identifying new business opportunities
  • Increase sales activities through identifying potential customers and monitor the existing customers
  • Build long-term partnerships with customers and suppliers
  • Provide full technical support to customers

Requirements:

  • Agronomist with academic background
  • Good knowledge of animal nutrition diets
  • Working experience in sales of chemicals and raw materials
  • Good command of English, and PC literacy (CRM, MS Office)
  • High achiever, able to identify customer needs and translate them into business opportunities
  • Entrepreneurial spirit, passionate about achieving goals/targets
  • Self-motivated, with advanced communication and negotiation skills
  • Driving license & open to travel over the region.

We offer:

  • Friendly and dynamic team.
  • Open and positive corporate culture to bring your creative ideas, to take responsibilities and to be rewarded for your achievements.
  • Trainings and excellent learning and development opportunities.
  • Corporate tools for the effectiveness of the role (car, laptop, mobile).
  • Competitive remuneration package related to experience & potential, and performance related bonus.

Would you like to be part of our dynamic team?

All applications will be treated as confidential

Веселин Трифонов – 0887866445

v.trifonov@astronchemicals.bg 

САМОСТОЯТЕЛНА МЕДИКО-ДИАГНОСТИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ „ЛИНА“ ЕООД ОБЯВЯВА СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА ДЛЪЖНОСТА " МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ“
13.01.2025 г. 

СМДЛ „ЛИНА“ ЕООД е водеща верига лаборатории в България с повече от 25 години история. Лабораторията разполага с филиали в областите Бургас, Варна, Добрич, Пловдив, Пазарджик, Плевен, Ловеч, Стара Загора, Хасково, Габрово, Сливен и Ямбол.

Централата ни се намира в гр. Бургас и е разположена на внушителната площ от над 2000 кв.м. Оборудвана е с най-иновативните в световен мащаб технологии и уникална за страната, напълно автоматизирана апаратура. Лабораторията е официално акредитирана от Министерство на здравеопазването като база за специализация и обучение на студенти по всички основни лабораторни специалности. 

Изисквания към кандидата:

  1. Придобита специалност по една от следните професии „Медицински лаборант“, „Медицинска сестра“ , „Акушерка“, „Лекарски асистент/Фелдшер“, „Биотехнолог“; „Биолог“; „Молекулярен биолог“, образователно -квалификационна степен „бакалавър“.
  2. Коректност, отговорно отношение към работата.
  3. Опит при извършване на венозни манипулации, взимане на носен и гърлен секрет – предимство;
  4. Компютърна грамотност.

Фирмата предлага:

– Конкурентно възнаграждение според опита и ангажираността;

– Трудов договор гарантиращ правата и отговорностите съгласно Кодекса на труда и действащото законодателство;

– Работа без нощни смени;

– Въвеждащо обучение  по профила на позицията ;

– Отлични условия на работа  в професионална среда и в най-съвременната материална база и апаратура в страната;

– Повишаване на квалификацията и възможност за специализация по всички основни лабораторни специалности, както и по специалностите лабораторна вирусология и лабораторна микробиология;

  • Посещения на научни конференции и курсове.

Месторабота: гр. Бургас, манипулационни към Клинична лаборатория на СМДЛ „Лина“ ЕООД.

Срок на валидност на обявата – Юни 2025г.СМДЛ „ЛИНА” предлага и възможността за работа и развитие в своята клонова мрежа от над 70 манипулационни в областите: Бургас, Варна, Добрич, Пловдив, Плевен, Ловеч, Стара Загора, Сливен и Ямбол.

Моля изпратете CV или представете на място в СМДЛ „Лина“ ЕООД, гр. Бургас, ул. Даме Груев 4 (комплекс Централ парк, ет.2).

За допълнителна информация може да се свържете с нас на

телефон: 0883 290 090, e-mail: lina_lab@abv.bg.

2024 г.

КАУФЛАНД СТАРА ЗАГОРА ТЪРСИ СЪТРУДНИЦИ В МАГАЗИН, ВРЕМЕННА ЗАЕТОСТ – ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ ЗА ДВЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ НОЩНИ СМЕНИ - 07.02 - 08.02. 2025Г
03.12.2024 г. 

КАУФЛАНД СТАРА ЗАГОРА ТЪРСИ СЪТРУДНИЦИ В МАГАЗИН,  ВРЕМЕННА ЗАЕТОСТ – ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ ЗА ДВЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ НОЩНИ СМЕНИ – 07.02 – 08.02. 2025Г

Компанията предлага: Продължителност на ангажимента – 2 последователни смени – 07.02 – 08.02;

Режим на работа – нощни смени от 20:00 – 6:00 ч.;

Възнаграждение 180.00 лв. нето;

Осигурени храна и напитки по време на нощните смени;

Работа в международна компания и възможност за бъдещо назначаване по

проекти.

Изисквания:

Завършено средно образование;

Опит в подобни проекти ще се счита за предимство;

Опит със сканиращо устройство ще се счита за предимство;

Отговорност, лоялност, изпълнителност и организираност;

Сръчност, прецизност, добра концентрация и внимание към детайлите;

Желание за работа и готовност за работа на нощни смени.

Отговорности:

Подпомага дейността по преброяване и инвентаризация на стока в магазин

за бързо оборотни стоки;

Нареждане и аранжиране на стоката в магазина според фирмените

стандарти;

Следване инструкциите на ръководния персонал;Помощ с други допълнителни дейности според нуждите на процеса.

Ако имаш интерес към предложението ни, моля, изпрати актуална автобиография.

За повече информация:

0887796771 – Мариана Господинова, Mariana.Gospodinova@gigroup.com

0884638518 – Звездалина Димова

КАУФЛАНД СТРАРА ЗАГОРА ТЪРСИ СЪТРУДНИЦИ В МАГАЗИН, ВРЕМЕННА ЗАЕТОСТ - ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ ЗА ДВЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ НОЩНИ СМЕНИ - 14.02 - 15.02. 2025г
03.12.2024 г. 

КАУФЛАНД СТРАРА ЗАГОРА ТЪРСИ СЪТРУДНИЦИ В МАГАЗИН,  ВРЕМЕННА ЗАЕТОСТ – ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ ЗА ДВЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ НОЩНИ СМЕНИ – 14.02 – 15.02. 2025г

Компанията предлага:

Продължителност на ангажимента – 2 последователни смени – 14.02 – 15.02;

Режим на работа – нощни смени от 20:00 – 6:00 ч.;

Възнаграждение 180.00 лв. нето;

Осигурени храна и напитки по време на нощните смени;

Работа в международна компания и възможност за бъдещо назначаване по проекти.

Изисквания:

Завършено средно образование;

Опит в подобни проекти ще се счита за предимство;

Опит със сканиращо устройство ще се счита за предимство;

Отговорност, лоялност, изпълнителност и организираност;

Сръчност, прецизност, добра концентрация и внимание към детайлите;

Желание за работа и готовност за работа на нощни смени.

Отговорности:

Подпомага дейността по преброяване и инвентаризация на стока в магазин

за бързо оборотни стоки;

Нареждане и аранжиране на стоката в магазина според фирмените стандарти;

Следване инструкциите на ръководния персонал;

Помощ с други допълнителни дейности според нуждите на процеса.

Ако имаш интерес към предложението ни, моля, изпрати актуална автобиография.

За повече информация:

0887796771 – Мариана Господинова, Mariana.Gospodinova@gigroup.com

0884638518 – Звездалина Димова

КАУФЛАНД СТРАРА ЗАГОРА ТЪРСИ СЪТРУДНИЦИ В МАГАЗИН, ВРЕМЕННА ЗАЕТОСТ - ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ ЗА ДВЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ НОЩНИ СМЕНИ - 14.02 - 15.02. 2025г
03.12.2024 г. 

КАУФЛАНД СТРАРА ЗАГОРА ТЪРСИ СЪТРУДНИЦИ В МАГАЗИН,  ВРЕМЕННА ЗАЕТОСТ – ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ ЗА ДВЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ НОЩНИ СМЕНИ – 14.02 – 15.02. 2025г

Компанията предлага:

Продължителност на ангажимента – 2 последователни смени – 14.02 – 15.02;

Режим на работа – нощни смени от 20:00 – 6:00 ч.;

Възнаграждение 180.00 лв. нето;

Осигурени храна и напитки по време на нощните смени;

Работа в международна компания и възможност за бъдещо назначаване по проекти.

Изисквания:

Завършено средно образование;

Опит в подобни проекти ще се счита за предимство;

Опит със сканиращо устройство ще се счита за предимство;

Отговорност, лоялност, изпълнителност и организираност;

Сръчност, прецизност, добра концентрация и внимание към детайлите;

Желание за работа и готовност за работа на нощни смени.

Отговорности:

Подпомага дейността по преброяване и инвентаризация на стока в магазин

за бързо оборотни стоки;

Нареждане и аранжиране на стоката в магазина според фирмените стандарти;

Следване инструкциите на ръководния персонал;

Помощ с други допълнителни дейности според нуждите на процеса.

Ако имаш интерес към предложението ни, моля, изпрати актуална автобиография.

За повече информация:

0887796771 – Мариана Господинова, Mariana.Gospodinova@gigroup.com

0884638518 – Звездалина Димова

КАУФЛАНД СТАРА ЗАГОРА ТЪРСИ СЛУЖИТЕЛИ ЗА ЗАРЕЖДАНЕ НА СТОКА - НОЩНИ СМЕНИ - ВРЕМЕННА ЗАЕТОСТ
03.12.2024 г. 

КАУФЛАНД СТАРА ЗАГОРА ТЪРСИ СЛУЖИТЕЛИ ЗА ЗАРЕЖДАНЕ НА СТОКА – НОЩНИ СМЕНИ – ВРЕМЕННА ЗАЕТОСТ

Ние Ви предлагаме:

– Нощни смени с продължителност 8 часа, от 22.00 до 5.30 часа, съобразени с Вашите

възможности и свободно време;

– Заплащане 9,00 лева нето на час;

– Възнаграждението се изплаща по банков път по лична банкова сметка;

– Основните Ви ангажименти ще бъдат – зареждане на стока в магазина;

– Работата е подходяща и за жени и за мъже;

– Приятна и не натоварваща среда;

– Осигурена храна и напитки по време на нощната смяна;

– Работа в международна компания и възможност за бъдещо назначаване по проекти.

Изисквания:

– Отговорност, лоялност, изпълнителност и организираност;

– Сръчност, прецизност, добра концентрация, бързина и внимание към детайлите;

– Готовност за работа на нощни смени.

За повече информация:

0887796771 – Мариана Господинова, Mariana.Gospodinova@gigroup.com

0884638518 – Звездалина Димова

ФИРМА АЯКС 1 ООД ТЪРСИ ВЕТЕРИНАРЕН ЛЕКАР ЗА СВИНЕКОМПЛЕКС КОЗЛОДУЙЦИ ОБЛ. ДОБРИЧ
26.11.2024 г. 

Фирма АЯКС 1 ООД е лидер в свиневъдството на българския пазар. В нашите структури работят над 500 човека. Компанията оперира на българския и международен пазар като собственик на три свинекомплекса и два фуражни завода. За своите производствени нужди, компанията търси мотивиран и отговорен специалист за позицията:

ВЕТЕРИНАРЕН ЛЕКАР

Задължения и отговорности:
– Определя наличието и естеството на анормални състояния и заболявания чрез физически прегледи и изследвания;
– Назначава и прилага адекватно лечение на животните чрез медикаменти и оперативно;
– Извършва манипулации – инжектиране, кастрация, вземане на кръв, акушерска помощ и др.;
– Прави инспекции във фермата и съблюдава за правилното отглеждане на животните – санитарни условия, хранене, грижи;
– Изготвя вътрешен отчет за нуждите на ръководството;
– Спазва Закона за ветеринарномедицинската дейност;
– Спазва Наредба за хуманно отношение към животните.

Изисквания към кандидатите:

– Висше образование – специалност Ветеринарна медицина;
– Опит на подобна позиция;
– Много добри организационни умения;
– Коректност, отговорност, лоялност;

Компанията предлага:

– Мотивиращо възнаграждение;
– Осигурен транспорт до работното място;
– Допълнителен социален пакет;
– Осигурен обяд на работното място;
– Възможност за развитие.

Ако считате, че отговаряте на нашите изисквания и за Вас е предизвикателство да докажете своята компетентност, знания и умения на тази позиция, моля изпратете ни Вашите документи за кандидатстване на електронна поща hr@ajaxgroup.bg:
– Автобиография.
– Актуална снимка.

Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.

ДЕН НА ОТВОРЕНИ ВРАТИ НА РЕГИОКОМ БЪЛГАРИЯ В СТАРА ЗАГОРА С ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА РАБОТА
22.11.2024 г. 

СПЕКТРОМЕД EООД - ГРАД ЗАВЕТ ТЪРСИ ВЕТЕРИНАРНИ СПЕЦИАЛИСТИ ЗА ТЪРГОВСКИЯ СИ ОТДЕЛ
13.11.2024 г. 

КИНГС ВАЛЕЙ МЕДИКЪЛ И СПА ХОТЕЛ ТЪРСИ ЗА ЕКИПА СИ ПОДХОДЯЩИ КАНДИДАТИ ЗА СВОБОДНАТА НИ ПОЗИЦИЯ ТЕРАПЕВТ / МАСАЖИСТ / РЕХАБИЛИТАТОР.
17.10.2024 г. 

KINGS’ VALLEY MEDICAL & SPA Център, част от едноименния хотел, разположен в гр. Казанлък, е 5-звездното царство на спокойствието, релакса и медицинското възстановяване, вдъхновен от философията за баланс между физическо, ментално и душевно здраве и терапевтичната и лечебна сила на минералната вода от местността Казанлъшки минерални бани.

Чрез тях и благодарение на даденостите на аква и термалната зони на центъра и последното поколение медицинска апаратура от най-висок клас, KINGS’ VALLEY MEDICAL & SPA Център е предпочитаното и разпознаваемо място за грижа и възстановяване в Долината на розите и в цялата страна.

Търсим за екипа ни подходящи кандидати за свободната ни позиция ТЕРАПЕВТ / МАСАЖИСТ / РЕХАБИЛИТАТОР.

ЗА ДА СЕ ЧУВСТВАТЕ ДОБРЕ ПРИ НАС, НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:

* Атрактивно възнаграждение

* Ваучери за храна

* Социален пакет с разнообразие от придобивки (допълнително здравно осигуряване, мотивационна политика с различни отстъпки и преференциални условия)

* Работа в сплотен и компетентен екип

* Положителна атмосфера за работа

* Осигуровки върху пълната заплата

* Коректно, сигурно и редовно плащане

* Трудов договор с Кингс Валей ЕООД, с възможност за работа на пълен работен ден (8 часа) или непълен работен ден (4 часа)

* Възможности за личностна изява и професионално надграждане

* Разнообразна храна по време на работа + униформа

* Осигурен транспорт/транспортни разходи за кандидати от района

* Възможност да бъдете част от екипа на един от най-добрите СПА и медицински центрове в България

Ако припознавате в нас средата Вашата среда за работа, ще се радваме да получим Вашето актуално CV или да се свържете с нас на тел. 0887500488.

Повече за нас можете да видите на: www.kingsvalleyhotel.bg

ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „ЗООВЕТЕРИНАРЕН КОМПЛЕКС“ – ГР. ПЛОВДИВ ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ ВЕТЕРИНAРЕН ЛЕКАР
18.09.2024 г. 

Кандидатите е необходимо да:

– Да имат завършено висше образование – ветеринарна медицина;

– Да притежават добри умения за общуване и желание за работа в екип;

– Да имат готовност за активна и динамична работа;

– Да обичат животните;

Ако проявявате интерес и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография на e-mail:  op_zvk@plovdiv.bg.

Вашите кандидатури ще бъдат разгледани при спазване на пълна конфиденциалност и според изискванията на ЗЗЛД.

ФИРМА ЕЛИТ 95 ЕООД ТЪРСИ ВЕТЕРИНАРЕН ЛЕКАР ЗА СВОЙ ЖИВОТНОВЪДЕН ОБЕКТ (КРАВЕФЕРМА} В С. ПОПОВИЦА, ОБЩ.САДОВО, ОБЛ. ПЛОВДИВ
05.09.2024 г. 

За свой животновъден обект /кравеферма/ в с. Поповица, общ. Садово, област Пловдив,  фирма Елит 95 ЕООД търси ветеринарен лекар и/или ветеринарен техник. Желателно е кандидатите да имат опит в говедовъдството.

Отговорности:

– организира цялостната дейност, свързана със здравословното състояние на животните.

– Приема и отчита ново закупените или бракувани животни, като следи за движението на първичните им документи – паспорти протоколи за брак и др., които отчита пред отговорника на обекта и управителя.

– Съставя план за задължителните имунизации на животните.

– Назначава и извършва лечение на животните в обекта.

– Поставя ушни марки на новородените и подменя падналите.

– Наблюдава състоянието на бременните животни и при необходимост взема участие в родовата им дейност.

– Следи за стриктното изпълнение на Наредбата за хуманно отношение към животните.

Фирмата предлага:

– Постоянен трудов договор

– Мотивиращо възнаграждение.

– Допълнителни социални придобивки

– При необходимост осигуряваме постоянно място за настаняване.

Телефон за връзка 0889312845 – Николина Костадинова

Email: elit2095.eood@gmail.com